Aktywnie nad Wisłą 2022 – grupa rekreacyjna

W 2022 roku Klub Sportowy Powiśle organizuje zajęcia rekreacyjne z kajak polo pod hasłem „Aktywnie nad Wisłą”. W zajęciach mogą wziąć udział osoby, które potrafią pływać na kajakach lub dopiero chcą zacząć swoją przygodę z kajakarstwem.

Zajęcia prowadzone są w dwóch grupach: początkującej (wtorki) i zaawansowanej (czwartki). Do grupy początkującej zapraszamy osoby, które nie miały wcześniej kontaktu z kajakiem, lub ich kontakt ograniczał się do kilku spływów. Do grupy zaawansowanej zapraszamy osoby, które pływały w kajaku.

Na wtorkowych zajęciach skupimy się na bezpiecznym wsiadaniu / wysiadaniu z kajaka, podstawach wiosłowania i kontrolowania kajaka, zasadach bezpieczeństwa na wodzie, pływaniu z fartuchem, spróbujemy też nauczyć się prowadzić piłkę oraz oddawać strzały na bramkę. Zajęcia czwartkowe będą poświęcone umiejętnościom technicznym potrzebnym do gry (zwroty, pływanie z piłką, dla chętnych eskimoski), oraz graniu w kajak polo.

Zapisy: klub@kspowisle.pl
Miejsce: Port Czerniakowski, ul. Solec 8

Terminy zajęć (wtorki i czwartki):

28.07.2022 czwartek 18.00-20.00 – grupa zaawansowana

02.08.2022 wtorek 18.00-20.00 – grupa początkująca
04.08.2022 czwartek 18.00-20.00 – grupa zaawansowana

09.08.2022 wtorek 18.00-20.00 – grupa początkująca
11.08.2022 czwartek 18.00-20.00 – grupa zaawansowana

16.08.2022 wtorek 18.00-20.00 – grupa początkująca
18.08.2022 czwartek 18.00-20.00 – grupa zaawansowana

23.08.2022 wtorek 18.00-20.00 – grupa początkująca
25.08.2022 czwartek 18.00-20.00 – grupa zaawansowana

30.08.2022 wtorek 18.00-20.00 – grupa początkująca
01.09.2022 czwartek 18.00-20.00 – grupa zaawansowana

13.09.2022 wtorek 17.00-19.00 – grupa początkująca
15.09.2022 czwartek 17.00-19.00 – grupa zaawansowana

Płatności: Zajęcia są bezpłatne (dofinansowane ze środków m. st. Warszawy)

W celu rezerwacji miejsca prosimy o kontakt (klub@kspowisle.pl)

Ilość uczestników: 12

Sprzęt potrzebny do zajęć zapewnia organizator.

W co się ubrać: koszulka z długim lub krótkim rękawem (przylegająca/bielizna termiczna) lub dwie jeżeli jest chłodno. Na nogi leginsy lub spodenki nadające się do pływania w wodzie w razie wywrotki. Dobrze żeby długością sięgały za kolano, można w ten sposób chronić nogi przed obtarciem (im lepiej grasz/pływasz tym mocniej zapierasz się nogami w ciasnym kajaku). Klapki lub buty do sportów wodnych. Ważne też żeby mieć ze sobą coś do picia.
Na pewno nie zakładaj: bawełnianej buzy ani spodni, bluzy z szerokimi rękawami, które będą zwisały do wody, szerokiej kurtki/sztormiaka, który na wietrze tworzy żagiel.

Szczególnie polecamy treningi osobom, które chcą zwiększyć swoją codzienną aktywność fizyczną, chcą poprawić sylwetkę i zależy im na zdrowym stylu życia. Może trudno w to uwierzyć, ale w kajak polo bardzo mocno pracują mięśnie brzucha! Gra, która jest zabawą na wodzie, poprawi samopoczucie po najgorszym dniu w pracy, nie będziesz mógł doczekać się kolejnego treningu!

Komentarze są wyłączone.